weekend: roomies Bowling day out - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Debby Roterman - WaarBenJij.nu weekend: roomies Bowling day out - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Debby Roterman - WaarBenJij.nu

weekend: roomies Bowling day out

Door: Debby Roterman

Blijf op de hoogte en volg Debby

06 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, High Wycombe

Zaterdag heb ik uitgeslapen en de serie Under the dome in mijn bed gekeken. Rond een uur of half 3 zijn we met alle roomies met de bus naar de bowling gegaan waar we om 3 uur een baan hadden gereserveerd. We hebben een uurtje gebowld wat super gezellig en fun was. Daarna hebben we nog even bij de gamehall gekeken en zijn we het centrum in gegaan om een heerlijke caramellatte bij Nero’s te halen. Na een rondje door het centrum en een rondleiding door Marco’s zijn favoriete poolse winkel zijn we weer terug gegaan naar de campus.

’s Avonds aten Mandy en ik rijst met saus en courgette. Ook ben ik ’s avonds met (gayfriend)roomie Andres en Nederlandse studiegenoot Rick een kijkje wezen nemen bij het freshersball. Dit schijnt een hele happening te zijn. De student union waar het ball was, was helemaal afgezet met hekken, omdat het erg druk zou worden. Dat wij aankwamen was het gelukkig nog rustig. De zaal was mooi versierd. Later werd het drukker. De meiden liepen in te korte jurkjes, met dikke lagen plamuur op hun gezicht en hoge hakken waar ik mijn benen op zou breken en de meeste jongens waren in pak. Vergeleken met die meiden zag ik er normaal uit waar ik totaal geen probleem mee had;). Jasje, blouse en zwarte spijkerbroek. Na een optreden van Adam Kay en Neon Jungle (die nog best goed waren) zijn we weer naar huis gegaan. Leuk om het meegemaakt te hebben alleen is dit totaal niet mijn ding, vooral niet met al die barbiepopjes.

Zondag heb ik lekker uitgeslapen, wat dingetjes voor school gedaan en de was gestreken. Gelukkig hebben we hier een strijkplank en streekijzer. Eindelijk iets wat we niet hoeven te kopen. ’s Avonds heb ik een minipizza gegeten en heb ik geskyped met thuis en met Jordi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 6451

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 15 Januari 2015

Studeren in Engeland

Landen bezocht: